قلب من درد تنهایی نداشت...


کوچه ی مهتاب فقط خاطره بود...

هدیه به یک همنفس..

 

امشب شب آخره كه مزاحم دلت شدم
خورشيد فردا مال تو ببخش كه عاشقت شدم
بدرقه لازم ندارم تنها ميرم عزيزترين          
نذار بمونه زير پا قلبمو بردار از زمين
دوست دارم براي تو فقط يه حرف ساده بود
غافل از اينكه قلب من منتظر اشاره بود...
 
 ماه من!
          غصه چرا؟؟؟
   تومرا داری و من هرشب و روز
                                       آرزویم همه خوشبختی توست!!!
 
دوستت دارم!
 
حتي اگر قرار باشد...
شبي بي چراغ در حسرت يافتنت...
تمام پس كوچه هارا زير باران قدم بزنم...
 
 
 
...من همونم كه هميشه...

          ...غم وغصم بي شماره...
                     ...اونيكه تنها ترين...
                                 ... حتي سايه ام نداره...
                                             ...اين منم كه خوبيامو...
                                                       ...كسي هرگز نشناخته...
                                                                  ...اونكه در راه رفاقت...
                                                                             ...همه هستي شو باخته...
                                                                  ...هر رفيق راهي با من...
                                                        ...دوسه روزي همسفر بود...
                                             ...ادعاي هر رفاقت...
                            ... واسه من چه زودگذربود...
                 ...هر كي بازمزمه عشق...
  ... دو سه روزي عاشقم شد...
                ... عشق اون باعث زجر...
                               ...همه دقايقم شد...
                                      ...اونكه عاشق بود عمري...
                                                  ... ز جدا شدن مي ترسيد...
                                                              ...همه هراس وترسش...
                                                                         ... به دروغش نمي ارزيد...
                                                             ... چه اثرازاين صداقت...
                                                   ... چه ثمرازاين نجا بت...
                                          ... وقتي قد سرسوزن...
                        ... به وفا نكرديم عا دت...
 
 
هنوزم كه هنوزست عاشق ماهم/ ولي بي تو مهتاب را نمي خواهم...براي آمدنت گرچه راه كوتاه است/
هنوزم كه هنوزست چشم در راهم...


ديشب از بام جنون ديوانه اي افتاد ومرد/
پيش چشم شمع ها پروانه اي افتاد و مرد/
از لطافت ياد تو چون صبح گل ها خيس بود/
شبنمي از پشت بام خانه اي افتاد ومرد/
موي شب گويي كه چنگش ميزدي شب تاصحر/
ازسپيدي لابه لاي شانه اي افتاد ومرد/
ازدياد پنجره جان قناري را گرفت/
در قفس از نغمه ي مستانه اي افتادومرد/ 
اين كلاغ قصه را هرگز تو هم نشنيده اي/
تا خودش هم قصه شدافسانه اي افتادومرد/
*******
 
شب ها كه بي تو پلك غزل بسته ميشود از لحظه هاي بي تو دلم خسته ميشود..
باور ندارد دل مغرور و ساكتم هر لحظه بيشتر به تو وابسته ميشود...
 

 

 

عاقبت پرونده ام را، با غبار آرزوها
خاك خواهد بست روزي ، باد خواهد برد باري

روي ميز خالي من، صفحه‌ي باز حوادث
در ستون تسليت‌ها، نامي از ما يادگاري..
 


 
اشك هايم را روي نامه اي عاشقانه ؛
با قطره چكان جعل مي كردم...

خاطرم آمد ؛ شايد دلتنگ خنده هايم باشي!
ببخش اگر اين روزها ؛ عشق با گريستن اثبات مي شود!


 يه دختر كوري تو اين دنياي نامرد زندگي ميكرد .اين دختره يه دوست پسري داشت كه عاشقه اون بود.دختره هميشه مي گفت اگه من چشمامو داشتم و بينا بودم هميشه با اون مي موندم يه روز يكي پيدا شد كه به اون دختر چشماشو بده. وقتي كه دختره بينا شد ديد كه دوست پسرش كوره. بهش گفت من ديگه تو رو نمي خوام برو. پسره با ناراحتي رفت و يه لبخند تلخ بهش زد و گفت :مراقب چشماي من باش..

 
از عذاب رفتن تو مي سوزم تو اوج غربت
واسه ي بودن با تو ندارم يه لحظه فرصت
اينجا اشكه تو چشام به كسي نشون ندادم
اگه بشكنه غرورم خم به ابروم نميارم
وقتي نيستي هر چي غصه است تو صدامه
وقتي نيستي هر چي اشكه تو چشامه
از وقتي رفتي دارم هر ثانيه از غصه ي رفتنت مي سوزم
كاشكي بودي و مي ديدي كه چي آوردي به روزم
حالا عكست تنها يادگاره از تو
خاطراتت تنها باقيمونده از تو
وقتي نيستي ياد تو هر نفس آتيش ميزنه به اين وجودم
كاش از اول نمي دونستي من عاشق تو بودم..

 



نظرات شما عزیزان:

حامد
ساعت15:30---29 آبان 1389
آدرس وبم اینه

http://blackroseee.blogfa.com


حامد
ساعت15:28---29 آبان 1389
سلام

وبت قشنگ و جالبه مخصوصا طرز نوشتن نوشته هات

دوست داشتی یه سری هم به من بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 28 آبان 1389برچسب:غمگین غمگین,,,ساعت 9:55 توسط مهتاب| |


Power By: LoxBlog.Com