نباشم روزی که دلت بخاطر من بشکنه...


کوچه ی مهتاب فقط خاطره بود...

هدیه به یک همنفس..

پیداست هنوز عاشق نشدی زندانی زندان دقایق نشدی،وقتی که مرا از دل خود میرانی ،یعنی که تو هیچ وقت عاشق نشدی..زرد است که لبریز حقایق شده است ،تلخ است که با درد موافق شده است ،شاعر نشدی وگرنه می فهمیدی پاییز بهاریست که عاشق شده است...

براش بنویس "دوسش داری "...آخه میدونی ..آدما گاهی اوقات خیلی زود حرفاشونو از یاد میبرن...ولی یه نوشته به این سادگیا پاک شدنی نیست،گرچه پاره کردن یک کاغذ راحت تره از شکستن یه قلبه..

ولی تو بنویس..تو بنویس.. 

 .

.

.

****


ماه را هدف قرار بده تا اگر هم به خطا رفتی جایی میان ستارگان باشی...

****

.

.

هیچ میدونی فرصتی که از آن بهره نمی گیری آرزوی دیگران است؟...

*****


مهربانم: آیا تو هم به نیم شبی سرد و بی فروغ از زیر بارش غربت گذشته ای...؟

 


 

 

 

 در تنهایی شبهایم وقتی به ستارگان مینگرم از بین صور فلکی فقط صورت آسمانی تو را میابم و با دیدن لبخندت تمام غمهایم را فراموش می کنم...فقط دوری توست تمام غصه ی من..


عشق را در صدای لرزان پسری دیدم،صدای لرزانی که از بغض قدرت تکلم نداشت،نه قادر به حرف زدن بود نه قادر به گریستن ..زیرا غرور مردانه اجازه گریستن نمیداد، فقط چشم به دور دستها دوخته بود..


اگر تو نباشی هزار بار گریه هم مرا سبک نمی کند..و ابر های مهربان هم نمیتوانند غباری را که بر دلم خواهد نشست بشویند...اگر تو نباشی چه خواب باشم و چه بیدار حتم دارم روزگار تکه کاغذیست افتاده در گوشه خیابانی دراز که پای هیچ عاشقی به آن باز نشده است ..اگر تو نباشی چه در کنار پنچره بایستم و چه در شبستانی بی نور ..اشتیاقی برای دیدن آفتاب ندارم ،دوری تو را بی تعارف ومبالغه بگویم حتی به اندازه ی یک نفس کشیدن تاب ندارم.. 


در کوچه پس کوچه های قلبم دنبال رهگذری میگردم تا بیقرارترین قلب دنیا را تقدیمش کنم..اما از هر کجا شروع میکنم به تو میرسم ومیبینم پایان هر شروعی تو هستی...نگو که قلب بی قرار منو نمیخوای؟... 


"کوچک باش "اما عاشق که عشق ، خود میداند آیین بزرگ کردنت را...!!

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
ادمه مطلب...باید عضو بشی..!!!شرمنده
♥ܓܨܓܨ ♥

نظرات شما عزیزان:

عاطي سپاهـــــــــــــــــــاني:D
ساعت12:29---15 آذر 1389
سلام مهتاب جون
هرچي ميخوام بلينكمت نميشه
نميدونم چرااينجوري شده؟!
اعصابم خط خطيه


مرتضی
ساعت14:59---14 آذر 1389
سلام مهتاب خانم خوشحالم دباره اومدین 1 سوال میشه بپرسم شماره من و از کجا اوردین برام مهمه خواهش میکنم

قلب شکسته
ساعت11:30---14 آذر 1389
سلام مهتاب جان مرسی از این همه مهربونیت.با افتخار لینک شدی.عاشششششششقتم

آرزو
ساعت9:57---14 آذر 1389
سلام...ممنونم ازت به خاطر اینکه دلگرمی بهم میدی...امیدوارم تو هم توی کارت موفق باشی...بازم پیش ما بیا فدات

ღ♥ღ روی مـوج رنگین کمـــان ღ♥ღ
ساعت23:10---13 آذر 1389
سلام مهتاب جون
ممنونم از اینکه بهم سر زدی
واقعا ممنونم ازت
توهم وب باحالی داری


Ati 3paHanI
ساعت17:57---13 آذر 1389
Hi AsisaM
KHoOfi?!
Mi30 k OumAdi
KiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiS


یاشار
ساعت14:52---13 آذر 1389
سلام مرسی که سر زدی وبت هم خیلی قشنگه ....

یاشار
ساعت14:50---13 آذر 1389
سلام مرسی که سر زدی وبت خیلی قشنگه ....

آرزو
ساعت14:07---13 آذر 1389
سلام وب بسیار زیبایی داری بهت تبریک میگم...ایشا الله که چشم نخوری به ما هم سر بزن فدات..البته موضوع وبلاگم خاص هست...تعجب نکنیا....

قلب شکسته
ساعت8:48---13 آذر 1389
سلام مهتاب جان ممنون از اینکه به قلب شکسته من سر زدی وب شما هم خیلی عالی و قشنگه.دوستش دارم و خوشم اومد اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن

دیبا
ساعت23:14---12 آذر 1389
ممنون که به کلبه من اومدی عزیزم
تو هم وبلاگ زیبایی داری مهتاب جووون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 4 آذر 1384برچسب:,ساعت 10:49 توسط مهتاب| |


Power By: LoxBlog.Com