کوچه ی مهتاب فقط خاطره بود...

هدیه به یک همنفس..

 

 

می بینی!

هیچ گله ای نیست...

                           برو....

 


 

با یه قامت شکسته..

با نگاهی مات وخسته ..

سرشو برده تو شونه اش..

یه نفر تنها نشسته..

 توی تنهاییش یه درده ..

جای پای قلبی سرده..

گل سرخی بوده اما ..حالا پژمرده و زرده ..

فارغ از دیروز و فرداش ..غرقه تو دریای درداش ..

حسرتش یه عشق نابه، که وفا کنه به عهداش...

که وفا کنه به عهداش...

 

آسمان هم با من گریه می کرد..

تورا ای عشق نامیرا،غم زیبا خداحافظ..

طلوع یاس در قلبم شب خارا ،خداحافظ..

تو شالیزار یک کلبه درون سینه ی جنگل..

هوای ناب بارانی.چه سود اما؟ خداحافظ..

تو را از خویش راندم من ،ولی سوگند بر

باران،"من" و "تو"ای نسیم آرا نمیشد "ما"خداحافظ..

نگاه آسمان بودی به این شبگرد دل خسته ..

تمام زجر من اما:"چرا حالا؟" خداحافظ ؟

ببین!..دلسرد دلسردم،نگاهم کن!کم آوردم..

نمیدانم چرا آخر؟..چرا دنیا؟"خداحافظ؟"

صدایت آشنا با دل ،چنان بر برگ گل شبنم،

نشد اما که من با تو[...] ،برو جانا..خداحافظ..

تمام سهم من بودی از این دنیا..ولی بگذر،

برو ای خنده ی گل ها..نگار دل،خداحافظ..

به قطره قطره ی باران،به برگ خیس مژگانت

تمام آرزو بودی، ولی [..] اما[..]..خداحــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــافظ..AM

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 28 آبان 1389برچسب:,ساعت 14:9 توسط مهتاب| |


Power By: LoxBlog.Com