کوچه ی مهتاب فقط خاطره بود...

هدیه به یک همنفس..

O that!

The moon knew that it is not alone tonight...

کاش ....

ماه بداند امشب تنها نیست.....

the lake washed duck's foots by its clear water,softer than ever.

and it opened a way for the star to flow in it.

Suddenly...

Silence of duck's eyes turned white with moon.

and it took breathes from its mind forever...

as if,

Its sweet dream had turned bitter.

برکه ،آرام تر از همیشه با زلال آبش ،پاهای مرغابی را می شست..

و راه را برای تراوش ستاره به درونش باز می کرد...

ناگهان ....

سکوت چشمان مرغابی  با ماه سفید شد...وبرای همیشه نفس هایش را از حافظه اش ربود...

انگار...

خواب شیرینش تلخ گشته بود....

مرغابی تنها..مُرد.

 



نظرات شما عزیزان:

ღ♥ღ روی مـوج رنگین کمـــان ღ♥ღ
ساعت23:03---26 بهمن 1389
salam
man ta 28om hastam
age badi az man didi halalam kon


ღ♥ღ روی مـوج رنگین کمـــان ღ♥ღ
ساعت16:01---22 بهمن 1389
mahtab che juri mikhay photoshop ro behem yad bedi?

دلتنگ
ساعت0:05---22 بهمن 1389
سلام عزیزم
نه بابا همین که اومدی خودش خیلی ارزش داره
برای تو کیک گذاشتم کنار مگه نمیبینی؟؟؟
منتظرتم عزیزم؟؟؟


دلتنگ
ساعت0:05---22 بهمن 1389
سلام عزیزم
نه بابا همین که اومدی خودش خیلی ارزش داره
برای تو کیک گذاشتم کنار مگه نمیبینی؟؟؟
منتظرتم عزیزم؟؟؟


deltang
ساعت10:38---17 بهمن 1389
سلام عزیز دلم
همه حرفات قشنگن و به دل میشینن
منم خیلی تنهام و غمگین ولی دارم سعی میکنم دست از سر غم بردارم دوست دارم منم شاد باشم من خوش باشم
این اپت هم مثل اونای دیگه خیلی خیلی قشنگ بود البته هنوز کامل نخوندم هااا
راستی مهتاب جون بدو بدو بیا وبم که تولدمه تو هم دعوتی عزیزم
منتظرتم ها دیر نکنی


deltang
ساعت10:38---17 بهمن 1389
سلام عزیز دلم
همه حرفات قشنگن و به دل میشینن
منم خیلی تنهام و غمگین ولی دارم سعی میکنم دست از سر غم بردارم دوست دارم منم شاد باشم من خوش باشم
این اپت هم مثل اونای دیگه خیلی خیلی قشنگ بود البته هنوز کامل نخوندم هااا
راستی مهتاب جون بدو بدو بیا وبم که تولدمه تو هم دعوتی عزیزم
منتظرتم ها دیر نکنی


ღ♥ღ روی مـوج رنگین کمـــان ღ♥ღ
ساعت12:11---6 بهمن 1389
ادرس یه جایی رو میخواسی بدی بهم

ღ♥ღ روی مـوج رنگین کمـــان ღ♥ღ
ساعت12:10---6 بهمن 1389
──██────(▒)(▒)
──██───(▒)(♥)(▒)
─▄██▄▄█─(▒)(▒)
─── ─── ▄███▄
─── ──███─███─(▒)(▒)
─── ──▀██▄██▀(▒)(♥)(▒)
─── ────███───(▒)(▒)
─── ─────── ▀██─██▀
─── ──────── ██─██─(▒)(▒)
─── ──────── ▀█▄█▀(▒)(♥)(▒)
─── ──────────▀───(▒)(▒)
♥ روی موج رنگین کمــان ♥ ─██▀▀▀█
─── ──(▒)(▒)───ــ──██▄█──(▒)(


سعيد
ساعت0:49---2 بهمن 1389
بسم الله الرحمن الرحيم
سلام عليكم

ممنون از مطالبت

خوشحال ميشم به ما سر بزني اينم وبم
www.zohoordownload.mihanblog.com

وبلاگ تفریحی و علمی ظهور دانلود
دانلود آهنگ ، نوحه ، ، کلیپ های جدید ايراني و خارجي و جدیدترین اخبار اخبار داغ از سینما ، ورزش ، تصاویرمختلف از تمام جهان
در ضمن اين وبلاگ هر روز بروز رساني ميشه و ميتونيد جديدترين مطالب مفيد رو دانلود کنيد.


اين سايت براي بالا بردن ترافيك سايته خودت بري ميفهمي چه جوريه اگه خواستي روي لينك زير ثبت نام كن راستي اين لينك منه اگه با اين لينك ثبت نام كني تو زير مجموعه من ميشي

اگه خواستي ثبت نام كن
http://www.persian111.com/?rid=1850736629

راستي اگه از لينك من هم ثبت نام نكني و جدا ثبت نام كني بازم بايد زير مجموعه سايتهاي ديگه بشي چون در موقع ثبت نام 6سايت رو بايد باز كني بري خودت ميفهمي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 16 بهمن 1389برچسب:,ساعت 21:11 توسط مهتاب| |


Power By: LoxBlog.Com