وداع


کوچه ی مهتاب فقط خاطره بود...

هدیه به یک همنفس..

فقط ..یه نصیحت کوچیک دارم...تا از چیزی مطمعن نشدید هیچ وقت ..هیــــــــــــــــــــــــــــچوقت راجع به کسی قضاوت نکنید..مخصوصا واسه ی کسی که توی دلت میدونی هرکاری هم کنی باز واقعا دوسش داری...

من که بدجور قربونی شدم........به قول امیرم..نفسم ....جونم... هرچی خدا بخواد همون میشه.....

امیرم رو سپردم دست خودش...کاش دوستاش هواشو داشته باشن!کاش.....

کاش میدونست من..فقط ازش تعریف کردم.....

کاش میتونستم بگم که چرا نتونستم بگم.........

مهتاب تا همیشه قربونیه چشمای نازته.....

حالا با دلی شاد برو به سلامت گلم.


نظرات شما عزیزان:

فاطی
ساعت22:57---26 مرداد 1392


مریسا
ساعت15:28---3 بهمن 1391
…… ★
$… … …… … ★… ★
$$… … …… ★… … ★
$$$… …… ★ … … …★
$$$$…… ★ … … … …★
$$$$$…★ … … … … … ★
$$$$$$$$$$$$$$$………★…★…★… ★
$$$$$$$$$$$$$$ … …… … …… … ★
$$$$$$$$$$$$$… … … …………★
$$$$$$$$$$$$… … … ………★
$$$$$$$$$$$… … … … …★
$$$$$$$$$$… … … …★ امیدوارم آسمون دلتون همیشه صاف و مهتابی باشه ★
$$$$$$$$$$$… … … … … ★
$$$$$$$$$$$$… … … …… …★
$$$$$$$$$$$$$……… … …… …★
$$$$$$$$$$$$$$ … … … … … … ★
$$$$$$$$$$$$$$$……★…★…★ … ★
$$$$$…★… … … … … ★
$$$$… …★… … … … ★
$$$… … …★… … … ★
$$… … … …★… … ★
$… … … … …★… ★
… … …… ……… ★
سلام وب زیبایی داری.اگه دوس داشتی به وب منم بیا منتظرت هستم.


مریسا
ساعت15:28---3 بهمن 1391
…… ★
$… … …… … ★… ★
$$… … …… ★… … ★
$$$… …… ★ … … …★
$$$$…… ★ … … … …★
$$$$$…★ … … … … … ★
$$$$$$$$$$$$$$$………★…★…★… ★
$$$$$$$$$$$$$$ … …… … …… … ★
$$$$$$$$$$$$$… … … …………★
$$$$$$$$$$$$… … … ………★
$$$$$$$$$$$… … … … …★
$$$$$$$$$$… … … …★ امیدوارم آسمون دلتون همیشه صاف و مهتابی باشه ★
$$$$$$$$$$$… … … … … ★
$$$$$$$$$$$$… … … …… …★
$$$$$$$$$$$$$……… … …… …★
$$$$$$$$$$$$$$ … … … … … … ★
$$$$$$$$$$$$$$$……★…★…★ … ★
$$$$$…★… … … … … ★
$$$$… …★… … … … ★
$$$… … …★… … … ★
$$… … … …★… … ★
$… … … … …★… ★
… … …… ……… ★
سلام وب زیبایی داری.اگه دوس داشتی به وب منم بیا منتظرت هستم.


mahdi
ساعت23:50---23 دی 1391
سلام.

ممنون میشم بیای وبلاگم و شعری رو که خودم گفتم رو بخونی و نظر بدی امیدوارم خوشت بیاد و بلای که سر مهتاب شعر افتاد سرهیچکی نیاد..شعر کاش آید از آن نا کجا آباد مهتاب.

Mahdi AriAy


mahdi
ساعت23:50---23 دی 1391
سلام.
ممنون میشم بیای وبلاگم و شعری رو که خودم گفتم رو بخونی و نظر بدی امیدوارم خوشت بیاد و بلای که سر مهتاب شعر افتاد سرهیچکی نیاد..شعر کاش آید از آن نا کجا آباد مهتاب.
Mahdi AriAy


آسمان
ساعت12:10---23 دی 1391
این عشق، این رندگی ، این خواب
مال خودت"
کـــــــوته گفته هایی از ســــــهراب
مال خودت"
بسی دلگیرمو مینویسم این بار
هرکجا که هستی باش آســـــمان
مال خودت"
در دلامو تازه کردی یاد مهتاب بخیر هنوزم دوسش دارم......................


گیسو
ساعت1:43---23 آبان 1391
دلم گرفت مهتاب اولین باره مبام وبت امشب اضلا اعصاب ندارم

گیسو
ساعت1:42---23 آبان 1391
دلم گرفت مهتاب

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 3 آذر 1390برچسب:,ساعت 18:24 توسط مهتاب| |


Power By: LoxBlog.Com